Masz pytania?

Biuro Obsługi Klienta

882 393 839 Wyślij e-mail

Od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00.

DOSTAWA

DPD, DHL, Poczta Polska

Wszystkie przesyłki realizowane są przy współpracy z Kurier DPD, DHL i INPOST.

Jesteś tutaj: Start / Pomoc

Pomoc

  1. Jak zamawiać produkty?
    Aby zamówić produkty należy zalogować się do systemu Iveco Store Poland i dodać do koszyka interesujące nas materiały. W niektórych przypadkach zamówienie należy doprecyzować o kolor oraz rozmiar. Po wybraniu produktów, w koszyku zamówień należy wybrać odpowiednią formę dostawy oraz uzupełnić zamówienie o ewentualne uwagi. Po złożeniu zamówienia w systemie, na adres email osoby zamawiającej przyjdzie mail podsumowujący zamówienie wraz z linkiem potwierdzającym. Dopiero kliknięcie w otrzymany link uruchomi proces realizacji zamówienia.
    Zamówienia w systemie Iveco Store Poland mogą dokonywać tylko autoryzowani Dealerzy Iveco Poland.
     
  2. Jaki jest koszt dostawy zamówienia?
    Koszt zamówienia uzależniony jest od wielkości i wagi zamówienia. Wszystkie wysyłki realizowane są przez firmę kurierską DPD, DHL lub Pocztę Polską, a koszt dla paczek o standardowych gabarytach (tj. 140x60x60cm) do wagi 30kg - 22 zł netto.

    Darmowa dostawa obowiązkuj dla:
    1. Produkótw marki OSRAM, RING przy zamówieniu za łączną kwotę minimum 300 zł netto
    2. 6 kompletów dywaników Daily, Stralis, Eurocargo oraz FlexMat
    3. Zamówień, których wartość przekracza 2500 zł netto i nie wliczają się w to produkty z punktu 1 i 2.


    W przypadku niestandardowych wymiarów oraz wagi, system automatycznie wylicza koszt transportu na podstawie danych z zamówienia - wliczają się w to również zamówienia na paletach.
     
  3. Czym jest minimalne zamówienie?
    "Minimalne zamówienie" to minimalna liczba sztuk danego produktu, którą można zamówić w danym momencie. Nie ma możliwości zamówienia mniejszej liczby sztuk niż ta określona w "minimalnym zamówieniu".
     
  4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Czas realizacji uzależniony jest od dostępności danego produktu. Dla niektórych może być to 24 godziny od momentu złożenia zamówienia, dla innych nawet 30 dni. W przypadku kiedy jedno zamówienie zawiera produkty o różnych terminach realizacji, wówczas całe zamówienie zostanie zrealizowane w terminie najdłuższym - z uwagi na oczekiwanie na ostatni produkt.
    Wyjątek może stanowić tryb dostawy "Każdorazowa wysyłka produktów", który można określić w momencie składania zamówienia. W takim przypadku każdy z produktów wysyłany jest od razu, zgodnie ze swoim terminem dostępności i jego wysłanie nie jest blokowane przez inne produkty z zamówienia. Taka forma podnośi jednak koszty wysyłki, ponieważ paczki wysyłane i rozliczane są niezależnie.
     
  5. Dlaczego niektore produkty można zamawiać co jedną sztukę, a niektórych nie?
    Niektóre produkty pakowane są w pakietach z określoną liczbą sztuk. W takim przypadku nie jest możliwe zamawianie pojedynczych sztuk, lecz całych pakietów - np. np po 5, 10, czy nawet 100 sztuk. Dotyczy to zazwyczaj drobnych produktów lub materiałów poligraficznych.
     
  6. Czy mogę zwrócić zamówiony towar.
    Nie. Produkty zamawiane i przygotowywane są pod konkretne zamówienie. Każdy produkt jest też odpowiednio znakowany, co uniemożliwia póxniejszy jego zwrot do producenta. Wyjątek stanowią produkty uszkodzone.
     
  7. Czy mogę zamówić produkty do różnych placówek?
    Każde zamówienie dotyczy tylko jednej placówki, zatem jeśli Dealer posiada kilka placówek i chce do nich zamówić różne produkty, wówczas powinien dla każdej placówki utworzyć oddzielne zamówienie.